Wymiany i zwroty
Towar nabyty w sklepie internetowym Moskal można zwrócić w ciągu 14 dni od jego otrzymania. Zakupiony towar, który będzie zwracany nie może posiadać żadnych śladów użytkowania.
I. Zwroty
Poinformuj nas o zwrocie produktów wysyłając wiadomość e-mail na adres sklep@moskal.pl
W treści wiadomości koniecznie podaj:
• numer zamówienia
• imię i nazwisko
• numer konta, na które mamy dokonać zwrotu należności
Następnie odpowiednio zabezpiecz przesyłkę, w której umieścisz zwracany towar.
Przesyłkę wyślij na adres:
Moskal
ul. Przemysłowa 7
14-300 Morąg
Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa kupujący.
Sklep nie ponosi odpowiedzialności za utratę lub uszkodzenie przesyłki przez kuriera.
Zwrot należności zostanie zrealizowany maksymalnie w przeciągu 14 dni od jego otrzymania.
II. Reklamacje
W przypadku stwierdzenia wad fabrycznych zakupionego towaru lub niezgodności towaru z opisem, Klientowi przysługuje prawo do złożenia reklamacji. Prosimy o postępowanie według poniższych zaleceń.
Prosimy o mailowe zgłoszenie reklamacji zakupionych przez Państwa towarów na adres: sklep@moskal.pl oraz odesłanie towaru na własny koszt na adres sklepu Moskal, ul. Przemysłowa 7, 14-300 Morąg
Do odsyłanego towaru prosimy dołączyć dowód zakupu.
• Sklep nie przyjmuje przesyłek wysłanych za pobraniem.
• Reklamacje rozpatrywane są w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez sklep przesyłki z reklamowanym towarem.
• Sklep nie ponosi odpowiedzialności za utratę lub uszkodzenie przesyłki przez kuriera.
W przypadku uznania reklamacji, towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na inny, pełnowartościowy, w ciągu kolejnych 14 dni, a jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania zapasów towaru), sklep zwróci klientowi równowartość ceny towaru lub zaoferuje mu inne, dostępne w sklepie towary do wyboru.
Jeżeli reklamacja zostanie uznana za niezasadną, towar zostanie odesłany w ciągu 7 dni wraz z uzasadnieniem odmownej decyzji.